We Are Wifty: hier zijn Inge (52) en Chantal (54)!

2014 Views

“Wie zijn nu eigenlijk die Wifties?” krijgen we vaak te horen. Wel, in onze nieuwe We Are Wifty campagne zie je vijftien 50+ vrouwen vrouwen die met veel plezier voor de camera van fotograaf Evert Thiry poseerden. Ze zijn fan van WIFTY én van het leven na 50 en ze stellen zich met veel plezier voor. Hier zijn INGE (52) en CHANTAL (54):

INGE (25 euhhh 52 jaar jong ;-) ) links op de foto: “Mijn belangrijkste bezigheden zijn buikdenken, sfeervoelen, bezig bijen, positief zijn, zinzoeken, genieten van het moment, doorduwen en dankbaar zijn voor elk moment. Ik verlies me graag in yoga, meditatie, cultuur en reizen. Ik word instant blij van verbinding zoeken met de natuur, zeelucht, yoga van Fabienne Huygen, vriendschap en van my tribe. De positieve zorg voor mezelf vind ik het fijnste aan 50+ zijn, het feit dat ik eindelijk minder streng ben voor mezelf (lees dus ook voor anderen) en dat maakt dat ik mezelf en anderen dus leuker vind! De komende jaren wil ik mijn creativiteit laten boosten, mijn hoofd leeg wandelen, het uitwerken van een leuk eigen project rond water, voeten en wandelen waar ik al een tijdje me bezig ben, mezelf schandalig verwennen én genieten, meer hygge, er mag gelachen worden, stress is no go, en vooral plezierige opwinding!! De wereld moet weten dat 50 plussers een bron van inspiratie zijn, ze stellen hartstocht boven deugdelijkheid. Mijn advies: simplify your life, leef eenvoudiger, ook in je hoofd…”

CHANTAL (54): “Ik vul mijn dagen met creëren, kleren ontwerpen die vrouwen een goed gevoel geven en die ik dan te koop aanbied op een bijzondere plek, bij voorkeur aan zee. Ik doe alles vanuit het hart, voor anderen en voor mezelf. 50 plus zijn geeft je nog meer de vrijheid om te genieten en om je eigen ding te doen. De komende jaren wil ik van mijn kledingmerk Evangelou een wereldmerk maken en op die manier alle vrouwen met elkaar verbinden, dat is mijn droom. De rijkdom van mogelijkheden om onze ervaringen te delen om zo ook de jongere generatie te ondersteunen, dat is het bijzondere aan ouder worden. Mijn motto voor een gelukkig, lang leven is ‘philotimo – the energy you give is the energy you receive’. Je krijgt wat je geeft. Je kan niet gul genoeg zijn in het leven!”

* We Are Wifty campagne n°2 is een statement tegen alle vooroordelen, foute beeldvorming en misvattingen omtrent 50+ vrouwen. Check voor meer details en bekijk ook onze eerste We Are Wifty campagne:www.wifty.be/wearewifty2

Concept: Wifty – Foto: Evert Thiry – Make-up: Gina Van den Bergh – Artwork: Image Building