“Wie zijn nu eigenlijk die Wifties?” krijgen we vaak te horen. Vrouwen boven de 50, daar weet niemand raad mee. Cijfermatig is het een afknapper van jewelste voor media, adverteerders, werkgevers, politici, mode-makers én macho mannen… Hoog tijd dus om een duidelijk beeld te schetsen.

We Are Wifty Campagne n°2

Maar wij weten beter, 50+ is hot! Wifty brengt dat juiste beeld en de juiste boodschap omtrent 50+ vrouwen al sinds april 2013. Ondertussen zijn we de grootste online & offline 50+ community in België, met een hoop fans in Nederland.

In juni 2014 maakten we onze eerste ‘We Are Wifty’ campagne foto met 11 Wifties.

Nu 3 jaar later nodigden we voor onze 2de We Are Wifty Campagne foto 15 Wifties tussen 50 en 60 jaar oud uit in de studio van fotograaf Evert Thiry voor een ab fab fotoshoot. Zet een bende Wifties bij elkaar, gegarandeerd fun!

Hier is het resultaat:

Vlnr.: Anne, Carry, Steffie, Veerle, Inge B, Inge H, Chantal, Hélène, Ann, Inne, Christine, Brigitte, Belinda, Michèle en Sabine.

Binnenkort stellen we hen uitgebreid voor, ondertussen is iedereen het erover eens, Wifties zeggen gretig  ‘ja’ tegen het leven!

  • Ja, we zijn onafhankelijk
  • Ja, we weten wat we willen
  • Ja, we houden van seks
  • Ja, we hebben veel ervaring
  • Ja, we zijn de beste investering ooit
  • Ja, we zijn abolutely fabulous
  • Ja, we lachen graag
  • Ja, we kunnen de hele nacht dansen
  • Ja, we maken graag plannen
  • Ja, we weten alles over liefde
  • Ja, we zijn meer relax dan jongere vrouwen
  • Ja, we zijn hilarisch
  • Ja, we kunnen multiple orgasmes krijgen
  • Ja, we zijn slim
  • Ja, we reizen graag
  • Ja, we zijn sexy
  • Ja, we relativeren veel
  • Ja, we zien onszelf graag 
  • Ja, we zijn nieuwsgierig en leergierig
  • En ja, we zijn Wifty!
‘We Are Wifty’ is een statement tegen alle vooroordelen, foute beeldvorming en misvattingen omtrent 50+ vrouwen.

Voor meer informatie, interviews, samenwerkingen, bookings en high res beelden: wifty@wifty.be

Concept: Wifty – Photo: Evert Thiry www.evertthiry.be – Make-up: Gina Van den Bergh – Artwork: Imagebuilding