ADVERTEREN
ADVERTEREN OP WIFTY WIJZE

Wij creëren authentieke content op maat. Door onze jarenlange media ervaring zijn we specialist op vlak van bloggen, online & print content, social media en native advertising voor 50 plussers. We weten als de beste hoe we deze interessante doelgroep moeten aanspreken en bereiken. Ondertussen hebben we een true fans base.

De kinderen het huis uit, meer me-time, meer geld te spenderen om te genieten en heel nieuwsgierig naar wat de toekomst brengt. Uw merk en product bereikt in één klik of één avond de juiste doelgroep. We brengen content op een creatieve manier en organiseren originele Wifty happenings rond nieuwe producten.

  • Vrouwen van 45 tot 60 plus. Mannen (Mifties) zijn fan van Wifty.
    Sinds April 2013
    135.000 unieke bezoekers per maand
    6100 Facebook fans

Samenwerken, creatief adverteren, sponsoren? Zin in een Wifty avontuur? Aarzel niet om ons te contacteren via wifty@wifty.be dan bekijken we samen wat mogelijk is.

WIFTY MEDIA KIT

MISSION STATEMENT

Wifty is een AbFab 50+ online & offline community, met de focus op vrouwen. Er is niemand in België die beter die doelgroep bespeelt. Door de foute beeldvorming in de media omtrent 50+ vrouwen en een tekort aan relevante content werd 4 jaar geleden WIFTY opgestart, een blog voor en door 50+ vrouwen. Wifties nemen ouder worden au serieux, maar niet zichzelf. Je kan hen gerust prettig gestoord noemen, maar altijd met beide pumps op de grond. Wifty biedt content, maar ook verschillende diensten en producten aan die inspelen op de behoeftes van Wifties. We onderscheiden ons door onze positieve visie met een dikke vette knipoog.

Ondertussen is WIFTY uitgegroeid tot een community, zowel online en offline. WIFTY is een merk en een eigennaam die garant staat voor een professionele aanpak met een hoek af. De vrouwen achter WIFTY hebben een straf mediaverleden, hun skills op een hoop zorgen voor vuurwerk.

DOELSTELLINGEN

WIFTY bereikt online en offline momenteel de grootste groep vrouwen omtrent 50 in België. Allemaal vrouwen die goed weten wat ze willen, die tijd hebben (de kinderen zijn de deur uit) en die geld te spenderen hebben. Wifties zijn levensgenieters.

WIFTY wil zich ontwikkelen tot hét merk voor en door 50+ vrouwen door bekendheid te creëren bij een nog groter publiek via de pers, online-marketing en acties ism verschillende producenten en door offline events.

WIFTY heeft een grote naamsbekendheid in heel Vlaanderen en Nederland. Ook MIFTY (50+ mannen) krijgt de nodige aandacht en zal in de toekomst verder uitgewerkt worden.

WIFTY is een eigennaam. Ik ben Wifty, jij bent Wifty, wij zijn Wifties, zij zijn Wifties!

CIJFERS

Online:

– www.wifty.be +/- 130.000 unieke bezoekers per maand

– Doelgroep: 45 tot 60+ / mannen zijn ook fan van Wifty

– Wifty Facebook pagina: 6000 fans

– Instagram & Twitter

– De pers is dol op Wifty. Reportages (foto’s + tekst) verschenen @ Weekend Knack, Plus Magazine, De Standaard Magazine, Het Belang Van Limburg, Goed Gevoel, Het Nieuwsblad Magazine, Nina Magazine, Feeling, VTM, ATV, Radio 1 en Radio 2.

Offline:

– Wifty Talks (over dating, erfenis, werk, gezondheid, food…)

– Wifty AbFab Events (vernissages, shopping nights, events met bekende Wifties)

– Wifty Slow Mob (relax netwerken op leuke plekken)

– Wifty Party (deze lente zijn we al aan Wifty Party n°8 toe, telkens een zalige nostalgie party voor 300 happy people, mixed generations)

– Wifty Pamflet: Wifty nieuwtjes op papier – pamflet ligt op de plaatsen waar Wifties zich bewegen: betere restaurants, betere boetieks, betere haar & beautysalons, gallerijen, cocktailbars, hotels enz..

– WIfty Menopauze Feestje: Wifty organiseerde op de Internationale Menopauze dag op 18 oktober het allereerste menopauze feestje ooit. Met veel persaandacht.

VRAAG MEER INFO OVER EEN WIFTY SAMENWERKING OF PARTNERSHIP VIA WIFTY@WIFTY.BE