Screenshot 2014-01-20 01.21.36Voor vrouwen met grote boezems is het dikwijls hard zoeken naar leuke en trendy bikini’s. Toen ik een uitnodiging kreeg om naar de defilé van de nieuwste swimwearcollectie van PrimaDonna te gaan kijken, heb ik meteen ‚ja’ gezegd.

Afspraak op de Pureliner partyboot aan de Kattendijkdok-Oostkaai in Antwerpen. Op zich al de moeite waard. Ik zag leuk volk. Veel pers. Maar ook veel mensen van het bedrijf Van De Velde.  Van patroonmaaksters tot communicatiemanagers. Iedereen voelt zich betrokken en wil van de avond een topavond maken. Hou ik van.

Er waren ook zeer veel bloggers. Heuse fashionista’s.  En vooral met een size zero. Hmhm.  Dankzij bloggers krijgen merken en nieuwe initiatieven een nieuwe toegang tot hun publiek. Tot hun gebruikers. Steeds meer merken beginnen dat te beseffen. En maar goed ook. Bloggers (en ook wifty.be) zorgen voor een snellere én betere coverage dan gewone contentkanalen.

Snel een cocktail in de handen gekregen, onmiddellijk aan de praat geraakt met een partner in crime, de jonge en erg sympathieke stagiaire van feeling, eventjes kennisgemaakt met Greet Van De Velde (de vrouw van de cijfers van het Van De Velde imperium). Ze wil zo veel mogelijk weten over Wifty. Ze is er zelf eentje.

Wat een (h)eerlijke verrassing op de catwalk: de meisjes die werden uitgekozen waren stuk voor stuk normale vrouwen. Mét putjes in dijen, met rondingen, met grote boezems, groot, klein, stevige billen, géén billen, wat ronder, blank, mokka, verlegen, vrank,… . Het Dove-effect quoi. Knap en sterk van de Van De Veldes. En waarschijnlijk hun communicatie en/of marketingafdeling.  (De beelden zie je hier op ATV)

En zeker de swimwearcollectie bekijken. Sportief, glamour, chic.  Ow yes, ravissant op het strand.

 

Wil je weten hoe de swimwear van PrimaDonna eruit ziet? Klik hier verder.
Prijzen: vanaf 125 euro.

Screenshot 2014-01-20 01.22.17