Schermafdruk 2015-02-19 12.31.54
Ook Goed Gevoel is komen snuffelen aan het Wifty-fenomeen én aan 3 andere wifties, Catherine, Chantal en Christine en zag dat het goed was. Zelfs al zouden Hélène en ik een dik betaald communicatieplan hebben uitgedokterd, het zou nooit zo knap in elkaar vallen.

Wat en ongelooflijke airplay kregen we de laatste maanden. Het begon een dik jaartje geleden met een eerste artikeltje in de Plusmagazine. Ere wie ere toekomt: zij waren eerst.

Maar het bleef een beetje steken in de twilightzone van een bloghobby van 2 leuke dames-met-een-hoek-af.

Tot enkele maanden geleden. En toen ging het ineens snel:
– we werden genomineerd voor de Knack Weekend Blogawards 2014
– een kleine hit & run in een reportage voor Getest op Mensen’ bij Marcel Vanthilt. U-hu, je moest héél rap zijn om het te zien. Slecht drie seconden voor een hele dag opnames. Haha. VRT heeft nog wat last om het Wifty-fenomeen te kaderen.
– de apotheose in hét lifestylemagazine van De Standaard Magazine. De spreads  bleven maar komen.
– in hetzelfde weekend een klein artikeltje in Sjiek, bijlage van Het Belang van Limburg
– en Het Nieuwsblad is ook langsgeweest bij Hélène
Feeling-hoofdredactrice An Brouckmans
is fan!
Knack Weekend Hoofdredactrice Lene Kemps
is fan!
-en nu staan we met ons verhaal in Goed Gevoel Plus

We glunderen en lopen al dàgen met een waterproof-smile rond. Niet meer weg te krijgen.

Zo zie je maar weer dat het klopt, dat je moet luisteren naar je buikgevoel! Hélène en ik wilden iets doen voor, met, door vrouwen omtrent 50. We zochten een lowbudgetplatform en een uitstekende webmaster Manu De Mey en een fijne bistro, Chez Claude. Bij een thee, een kippensalade of verse soep zijn we beginnen te brainstormen.  Wifty was born.

We hebben geen businessanalisten nodig die ons vertellen wat we moeten doen. Geen product managers om onze offline extensions en events in elkaar te boksen. Geen marketeers om de micromerchandising te bedenken. (Heb jij je de unieke Wifty-pin en armbandje al besteld ?)

We zijn tegen alle starre logica ingegaan. Marketeers, werkgevers en mensen die ervoor gestudeerd en dik betaald worden weten niet wie die 50-plussers zijn. Hoe hen aan te spreken? Of welke beeldvorming te kiezen? Wij wel ;-). HA! 

En kijk! Zalig toch dat we zoveel teweeg brengen. Dat zoveel vrouwen ons verhaal in één seconde begrijpen. Dat we niet veel moeten uitleggen. Daar worden wij warm van.

En nu staat ons verhaal in de Goed Gevoel. Meer bepaald in de plus-zus van Goed Gevoel start het edito met ‘Lange Leve de Wifties.

Schermafdruk 2015-02-19 12.32.11Ik waardeer het dat hoofdredactrice Famke Robberechts  (nog een piepkuiken van 38 ;-)) haar verwondering uitspreekt dat ze nog nooit van Wifty had gehoord. Niet moeilijk, ze staat zelf nog maar pas  aan de voordeur van het leven. Haha. Ik vind het knap dat ze voor ons, voor Wifty én voor enkele wifties zoveel ruimte heeft gereserveerd. Merci Famke.

 

Natuurlijk een dikke merci voor onze model-wifties:
Catherine Moralis: over haar tweede jeugd
Chantal Vangelatos: over haar eigen modelabel evangelatou. Check it out op www.evangelatou.be (en haar t-shirts, cardigans, sjaals,… zijn fenomenaal! Zij weet perfect wat vrouwen willen en zoeken van stoffen snit, kwaliteit.)
Christine ‘Toet’ Koevoets: onze Wifty Party Queen no.2: over hoe ze eindelijk haar stijl heeft gevonden en na enkele heftige wake-up calls geniet van elke seconde.

Goed Gevoel Plus: nu in de winkel. 

(@Ann)

Catherine Moralis 

Schermafdruk 2015-02-19 12.32.31

 

 

 
Chantal Vangelatos

Schermafdruk 2015-02-19 12.32.42

 

 

 

 

 

 

 

Christine Koevoets

Schermafdruk 2015-02-19 12.32.51