ADVERTEREN

ADVERTEREN OP WIFTY WIJZE

Wij creëren authentieke content op maat. Door onze jarenlange media ervaring zijn we specialist op vlak van bloggen, storytelling, online & print content, social media en native advertising voor 50 plussers. We zijn midlife experts en weten als de beste hoe we deze interessante doelgroep moeten aanspreken en bereiken. Ook offline zijn we sterk in het organiseren van events voor en door 50plussers. In 2018 verscheen ons boek ‘Midlife KICK, de kracht van het nieuwe ouder worden’ (Standaard Uitgeverij). Ondertussen hebben we een true fans base.

De kinderen het huis uit, meer me-time, meer geld te spenderen om te genieten en heel nieuwsgierig naar wat de toekomst brengt. Uw merk en product bereikt in één klik of één avond de juiste doelgroep. We brengen content op een creatieve manier en organiseren originele Wifty happenings rond nieuwe producten.

  • Vrouwen van 45 tot 65 plus (mannen zijn 100% fan van Wifty)
  • Sinds april 2013
  • 230.000 unieke bezoekers per maand in Vlaanderen en Nederland
  • 10.000 true Facebook fans

WIFTY, CONNECTING 50+ PEOPLE

Samenwerken, creatief adverteren, sponsoren, content op maat, een 50+ event? Aarzel niet om ons te contacteren via wifty@wifty.be 

WIFTY MEDIA KIT

MISSION STATEMENT

Wifty is een AbFab 50+ online & offline community, met de focus op vrouwen. Er is niemand in België die beter die doelgroep bespeelt. Door de foute beeldvorming in de media omtrent 50+ vrouwen en een tekort aan relevante content werd in april 2013 WIFTY opgestart, een blog voor en door 50+ vrouwen. Wifties nemen ouder worden au serieux, maar niet zichzelf. Je kan hen gerust prettig gestoord noemen, maar altijd met beide pumps op de grond. Wifty biedt content, maar ook verschillende diensten en producten aan die inspelen op de behoeftes van Wifties. We onderscheiden ons door onze positieve visie met een dikke vette knipoog.

Ondertussen is WIFTY uitgegroeid tot een community, zowel online en offline. WIFTY is een merk en een eigennaam die garant staat voor een professionele aanpak met een hoek af. De vrouwen achter WIFTY hebben een straf mediaverleden, hun skills op een hoop zorgen voor vuurwerk.

DOELSTELLINGEN

WIFTY bereikt online en offline momenteel de grootste groep vrouwen omtrent 50 in België. Allemaal vrouwen die goed weten wat ze willen, die tijd hebben (de kinderen zijn de deur uit) en die geld te spenderen hebben. Wifties zijn levensgenieters.

WIFTY wil zich ontwikkelen tot hét merk voor en door 50+ vrouwen door bekendheid te creëren bij een nog groter publiek via de pers, online-marketing en acties ism verschillende producenten en door offline events.

WIFTY heeft een grote naamsbekendheid in heel Vlaanderen en Nederland. Ook MIFTY (50+ mannen) krijgt de nodige aandacht en zal in de toekomst verder uitgewerkt worden.

WIFTY organiseert Wifty Talks, Wifty AbFab events, Wifty Party’s, Wifty Menopauzefeestjes, Wifty Netwerk & Dating events

WIFTY is een eigennaam. Ik ben Wifty, jij bent Wifty, wij zijn Wifties, zij zijn Wifties!

CIJFERS

ONLINE:

  • www.wifty.be +/- 230.000 unieke bezoekers per maand in Vlaanderen en Nederland
  • Doelgroep: 45 tot 65+ 
  • Wifty Facebook: 10.000 true fans
  • Instagram & Twitter
  • De pers is dol op Wifty en Midlife KICK. Reportages (foto’s + tekst) verschenen @ Weekend Knack, Humo, Plus Magazine, De Standaard Magazine, Marie-Claire, Psychologies, Het Belang Van Limburg, Goed Gevoel, Het Nieuwsblad Magazine, Nina Magazine, Feeling, VTM, ATV, Radio 1 en Radio 2.
  • Meer info over de bestseller Midlife KICK: www.midlifekick.be

VRAAG MEER INFO OVER EEN WIFTY SAMENWERKING OF PARTNERSHIP VIA WIFTY@WIFTY.BE

There’s no business like Wifty business!