Nét voor de zomer zagen we elkaar in de studio van fotograaf Roger Dyckmans. We hadden random een paar Wifty vriendinnen uitgenodigd voor een reeks foto’s om ons Wifty verhaal te illustreren. Gewoon voor de fun, met champagne, aardbeien, onze eigen kleren & make-up. Geen Photoshop please! 

Het resultaat was prachtig én perfect voor onze We Are Wifty campagne – een statement tegen alle vooroordelen en foute beeldvorming omtrent vrouwen van 50+.

Vrouwen boven de 50, daar weet niemand raad mee. Cijfermatig is het een afknapper van jewelste voor media, adverteerders, werkgevers, politici, mode-makers en macho mannen…

En ja, geduld is een mooie deugd. We hebben heel rustig het juiste moment afgewacht om onze campagne te lanceren.

De voorbije weken zagen we veel 50+ vrouwen opduiken in grote campagnes van oa Dolce & Gabbana, Céline, Yves Saint Laurent, L’Oréal EINDELIJK!

Hét ideale moment om mee te gaan met die flow & de wereld te laten zien wie nu eigenlijk en feitelijk die Wifties zijn.

A Picture Is Worth A Thousand Words!

Check us out @ https://www.wifty.be/wearewifty

Concept: https://www.wifty.be – Photo: http://www.rogerdyckmans.be – Artwork: http://www.imagebuilding.be
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERABq_VeqfIEAAnLAlScreen-Shot-2014-12-04-at-08.18.39