“Wifty is 50+ influencer!” Dat zeggen we niet zelf, we krijgen dat heel vaak te horen. Een compliment, al is dat niet iets waar we bewust mee bezig zijn. We volgen gewoon ons hart en buikgevoel. Influencer ben je niet vanaf een bepaald aantal volgers, dat ben je als je de doelgroep bereikt die je voor ogen hebt. Missie geslaagd. Trouwens, die volgers kan je kopen, en daar doen wij echt niet aan mee. Iedereen die Wifty volgt op Facebook en Instagram heeft dat uit vrije wil gedaan, uit interesse. Niets fake bij Wifty dus. Zoals onze betrokken doelgroep – jullie dus – die specifiek en echt is. Dat zie je aan de vele reacties en interacties bij elke post en de vele mails en berichten die we dagelijks krijgen. Elke Wifty volger weet waarom hij/zij Wifty volgt. Voor ons is Facebook het meest effectieve platform om onze doelgroep te bereiken, 50-plussers zijn de op een na meest prominente doelgroep op het sociale netwerk. Zij zien Facebook niet enkel als ontspanning maar vooral ook als een praktisch hulpmiddel. Daarom besteden we zoveel aandacht aan onze Wifty posts, de sociale inhoud moet relevant zijn. Geen Wifty op TikTok en Snapchat, maar wel op Instagram. We doen zo weinig mogelijk aan recycling, what happens on Instagram stays on Instagram. Op Facebook delen we verhalen, feiten en informatie. Op Instagram delen we leuke foto’s en quotes.
Nieuwsgierig naar Wifty op Instagram? Check it out: https://www.instagram.com/we_are_wifty/ 🔥