Is dat al drie jaar geleden dat Roger Dyckmans zaliger onze iconische ‘We Are Wifty’ foto maakte?

Jawel, en wat was dat een ijzersterk beeld dat perfect bij onze Wifty campagne paste!

Want wie zijn nu eigenlijk die Wifties? Vrouwen boven de 50, daar wist toen niemand raad mee. Cijfermatig een afknapper van jewelste voor media, adverteerders, werkgevers, politici, mode-makers én macho mannen… Ondertussen is Wifty een begrip, een merk, een levensstijl en krijgen 50+ vrouwen wereldwijd vaker de aandacht die ze verdienen. We werken met Wifty hard mee aan het corrigeren van die foute beeldvorming omtrent 50+ vrouwen.

Hét gepaste moment om een nieuwe foto te maken dus, met een paar oude bekenden en een paar nieuwe gezichten. Onze bedoeling is om aan de hand van die ‘We Are Wifty’ foto’s ons verouderingsproces in beeld te brengen. Het zou super zijn om diezelfde bende binnen 20 jaar nog altijd bij elkaar te krijgen! En waarom deze keer ook niet een bende 50+ mannen uitnodigen om op de foto te gaan? Want ze zijn fan van Wifty én hebben ook last van die foute beeldvorming.

Het werd gezellig druk in de studio van fotograaf Evert Thiry. We hebben in de jaren ’90 ontelbare keren samengewerkt voor oa Flair en het is er nog altijd een heerlijke plek. Het is een feit, zet een bende vrouwen en mannen bij elkaar en de sfeer kan niet meer stuk. De mannen waren gul met complimentjes en de vrouwen genoten van alle aandacht. Er werd gekletst, geklonken, gelachen én geposeerd voor de lens van Evert. Iedereen had er duidelijk zin in. Het resultaat zie je binnenkort hier op Wifty.

Ondertussen alvast een blik achter de schermen!

helene@wifty.be

De foto’s mogen enkel gedeeld worden mét vermelding: Blik achter de schermen bij WIFTY shoot @ fotostudio Evert Thiry. #wifty #wearewifty