“Wie zijn nu eigenlijk die Wifties?” krijgen we vaak te horen.

Vrouwen boven de 50, daar weet niemand raad mee. Cijfermatig is het een afknapper van jewelste voor media, adverteerders, werkgevers, politici, mode-makers én macho mannen…

Hoog tijd dus om een duidelijk beeld te schetsen, dachten we 10 jaar geleden, en in 2013 lanceerden we WIFTY, een platform waarmee we zoveel mogelijk 50+ vrouwen wilden bereiken. Ondertussen zijn we veel meer dan een platform, we hebben de grootste online & offline 50+ community in België, met een hoop fans in Nederland. 

In 2015 lanceerden we onze eerste WE ARE WIFTY campagne (in zwart-wit & in kleur), in 2017 volgde onze 2de WE ARE WIFTY campagne. We nodigden vrouwen uit tussen 50 en 65 jaar, de foto’s spreken boekdelen.

De We Are Wifty campagnes zijn een statement tegen alle vooroordelen, foute beeldvorming en misverstanden rond 50+ vrouwen. 

Foto’s 1 & 2: We Are Wifty campagne foto 2015: Roger Dyckmans – Foto 3:  We Are Wifty campagne foto 2017: Evert Thiry